Helgen händelse

Denna helgen har det varit anmält lungt. Inget speciellt har hänt, och ingen har försökt ta kontakt med mig. Det betyder att ingen sökt efter mig. Det var sökt att vet att man får slappna av och inte var efterlyst, haha.

I lördags
Så var det extremt lungt. Jag gjorde verkligen inte så mycket. Satt nog fördetmästa på datorn tittade runt.. Men mot kvällen kände jag att jag behövde rida ut en sväng med Baarock. Det gjorde jag också. Det blev en skritt och galopp runda. Men framför allt blev det back träning så magmusklerna få jobba lite.

Idag 
Så red Rosa och jag ut en sväng i skogen med våra hästar. Löparen ( rosa häst ) var halt så hon fick ta en annan häst som inte hade lika bra konditon som min eller löparen. Så jag fick glatt rida iväg med henne och Ängelen som den hästen hetter en sväng. Men jag fick back träna med min häst ändån fast den andra hästen inte hade lika bra konditon.

Nu sitter jag här skriver detta inlägga, du får jätte gjärna kommentera min nya blogg desing.

/ Natti Elly-J

Kommentera här: