Blackout

I dag var det som alla andra dagar, bar att vi hade nationella i matte och engelska. Jag hade i egelska muntligt. Matten gick sjut bra, bev nöjd med det jag gjorde hoppas, att jag klara av mitt mål som var G iaf. Sen under dagen var det lungt och skönt tills vi kom fram til  engelskan muntlig,  var taggad. Men så klart fick man blackout! jag blev så besviken på mig själv att jag skulle kunna döda mig alltså. Jag har ett bra egelsk förstålse men vet verklgen inte vad som hände med mig. Jag blev sjukt läsen, arg och irriterad på kvällen när jag märte vad fellet var. Jag kom dock inte på det innan. Fyfan vad jag önskar att jag kunnde få andra chas, sjukt besvinekn på mig själv. FY FAN!!

Nu ska jag gå läsa Anna frank´s dagbok

/ Natti Elly

Kommentarer:

1 frida:

skriven

Jag gillar din design ! :D :D och att du skriver på din blogg igen! tummen upp för det (Y) :) fortsätt så :D :D:D:D::D. yaaaaaaaaaaaaaaay :D:D:D:D xD

Kommentera här: