Måndagen

Det var måndag idag, det märktes för jag var extrem tröt och slö i början iaf. Sen vacknade jag till liv. På So-n idag så vette katten vad som hände med mig. Fick värsta skratt anfalet och kunnde inte sluta skratta. Sjukt jobbigt. Bara jag tittade på en klasskamrat så började jag skratta. Och tittade jag på någon som skrattade så skrattade jag ännu mer. Kunde verkligen inte sluta skratta, det var så pinsamt så det är inte sant. Haha.., undra hur sur Laila blev på mig? Hon brukar alltid bli sur på mig. Men det var sjukt roligt. Sen rästen av skol dagen så var jag pigg som fan kunde skratta för lixom inget ting. Sjukt.

Efter skola så åker man så klart hem, iaf jag gjorde det. Det var rätt och, råkade säga fel tid till pappa när han skulle hämta mig från bussen, men annars  okej. Lyckades få ut min syster på en underbar kvälls promenad efter kvällsa maten. Det var mysigt, jag gick i ballerina skor i skogen. ömm, okej. Men det kan man också göra.

/ Natti Elly-J

Kommentera här: