Skadad



Idag har inte
så mycket hänt, skola sådan tråkit. Har kollat på AVATAR igen. Som alltid lika bra, jag gråter eller inte gråter men tårögs på samma ställer fortfarande. Den är jätte bra. Som sagt har jag skadat foten. Hur? det är en gåta. För jag vet inte, jag kan gå men inte springa. Det är jobbigt. Kunnde knappt gå i skolan idag. Fick hoppa fram som en groda. Väldigt jobbig.

Häromdagen pratade jag med Janne malmöpolisen om synen, polisen måste ha en grundsyn för att kunna bli polis. Då frågade jag honom. Han sa att grundsynen var 0.1 och med linser eller glasöngon skulle man ha 0.8. Jag vet inte vad jag har så måste kolla. Hellre vill jag veta det nu än sen. För då kommer det inte som en schok.

Jag ska tävla
den 1/5 med min häst Baarock ska bli jätteroligt, ska tävla distans. Sista jag tävlade distans var väl 4 eller 5 år en. Det ska bli väldigt roligt. Hoppas det går bra fast min fot. Ni får önska mig lykatil.

Ne, nu finns det inget mer att berätta, veckan som varit har varit väldigt bra. Innga stora problem med vänner eller så. Just det.

I måndasgs så fick vi reda på våra nationella i svenskan. Tack och låv blev jag godkänd. Väldigt glad. Jag har blevit godkänd i matte med. Nu är det engelskan också. Klara jag den blir jag sjukt glad. Men tror tyvärr inte det. Men annars har hella denna och förra veckan varit riktigt bra. Hoppas du eller ni också haft en bra vecka. Men ska sova nu. Skola i morgon, och prov på mårgonen. Inte roligt allts.

/ Natti Elly-J

Kommentera här: