Trött



Idag har jag
varit i Lund, var det igår också med idag var det roligt iaf. Igår var jag med en kompis och träffade par andra vänner till henne. Dom var sjukt trevliga! Men idag så åkte jag till lund igen som sakt, och Rosa hängde med. Hon var skyldig mig pengar efter hon färgad min mysiga tjocktröja. Så fick pengar för den.

Jag köpte ett par gjymparsko nicke som var väldig sköna faktist, jag köpte ett ljus och en bok. Den boken är väldig bra, den basera på en sann historia också sådan böker gillar jag att läsa.

På kvällen så hände inte mycket, tittade till min häst, Barrock och gick en promenad med han och Yja. Väldigt mysigt. Sen så blev det ännu senare nu känner jag mig väldigt trött ska jag säga. Nästan så jag skulle kunna sommna framför dattan, men jag årka nog gå ner i sänge sova. Somnar nog väldigt snabbt.

Just det, när vi var i lund såg vi polisen, jag lykades inte fotta en ända, det stör mig sjukt mycket. Jag hade ändån mobilen som har en sjukt bra kamera. Men får inte en ända polis på bilden. Stör mig som fan på det, rent ut sakt.

Min samsug mobil är bort också, när pappa och jag skulle åka hem den 15/4 efter utvecklingssamtalet så råkade jag lägga mobilen på taket på bilen. Sen glömde jag den där. Då körde vi iväg. Sjukt irriterad på det. Men igår fick jag post där det stod att polisn har hitta mobilen, förhopningsvis ska jag hemta ut den på måndag. Men verkligen inte säker. Det stod tyvär att den var trasig. Vi tror inte det kommer gå på försäkringen. Men spara till en ny.

Jag har skaffat linser också, gjorde det i torstas, fick slippa den sista lektionen också. Hellt under bar. Sen fick man åka bil hem. Ännu bättre. Pappa vill att jag ska ha färgade lisner, jag bara "visst, bettalar du så" då ångrade han sig lika fort som han sa det. Litte roligt, skulle vilja ha blåa i så fall.

Ne, nu måste jag gå lägga mig är trött som sakt, har en dag i mårgon sak rida om jag årkar. Har varit slö hella hälgen.

/ Natti Elly

 

Kommentera här: