Första dagen



Idag var det den första dagen på skolan, och mitt pogram. Var nervös, men kände mig snabbt hemma och det släppte väldigt snabbt också. Jag börjar nu Op 1 A = Omvårdnas pogramet 1A, alltså första ring. ( Vissa kanske inte förstår ). Jag tycket som sagt att det var väldigt roligt. Fick väldigt många nya vänner direkt, jätte kul.

Väner kan man precis inte säga, men lixom dom man tror kommer bli bra, och komma bra översäns med. Alla var så "Happy" typ. Väldigt roligt. Jag gjorde ifrån mig supper, vissade väldigt bra intryck.

Jag trifs jätte bra, ångrar inte att jag valde om från BF ( Barn och Fridtid ) till OP ( Omvårdnasd pogramet ), jag ångrar mig iaf inte ännu. Hoppas inte att det blir så att jag ångrar mig heller.

/ Elly - J

Kommentarer:

1 a k s a n a a - ponnyryttare:

skriven

O M G va söt kattunge!

2 Fredrika Källström:

skriven

Vilken fin blogg du har! :)

Kommentera här: