Frihetsdressyr



Dagen
händelse!

Idag har det varit en tråkig dag, mycket tråkig. För det har regnat, igen. Men jag kunde sitta på min borrs data, så det blev FILM tittande. Satt på facebook, också lekte. Men det var inte så jätte kul.

Det blev HUND KOLL i stället att titta på. På förmidag vid 10 tiden åkte Siham, kommer aldrig tillbaks. Vi sålde honom. Glad blev jag. En häst mindre.

Fram på eftermiddag så fick jag en ide. Jag skulle börja träna FRIHETS DRESSYR, det var väl en bra ide. Så vi började med kontakt, att han ska gå efter mig och stanna när jag stanna.

Gå fram när jag går fram. Det gick framåt. Men ska göra det imorgon igen så han lär sig RIKTIG.

Ne, nu ska jag ut och ge min häst mer HÖ, så han har något att äta under natten.

/ Elly - J

Kommentarer:

1 Hoppteamet - Emelie:

skriven

sv: tack :)

jo, javet att jag vinklar händerna (ajabaja på mig! :o), gör det då när jag rider lite mer "lojt" liksom, då jag inte tänker riktigt på hur de ser ut oså ^^

2 Elkah /HORSEBACK:

skriven

Vad kul! :D

Kommentera här: