Skogsåkra Gård

Här kommer bilderna när jag var hos tränaren TRE mycket underbara dagar.


Baksidan på gården

Edouard


Min sötta föl unge, Luz De Luna(månens sken).


Stallet, höl på mocka säkert...


Stall konst...


Sadelkammaren så klart...


Transsporten ( dålig bild )


Kul att man fick pröva den, dyr kostar 58.000 KR! - inger "lånade"

'
Inger & Anett tränar - Chantelle tror jag den hetter.


Min bebis trött....


Ville verkligen inte med


Föl visningen...


MIN FAVORIT BILD, NEJ!!!!!!!! DEN ÄR INTE REDISKERAD!! :) vet inte hur jag gjorde :P


Uppvisningen, slutade 45 poäng. Klass 1 föl :)


Föl visning


Vårt söta par


Mamma vill gå...


Luzens mamma, Weltara.

Kommentar!
Jag hade jätte roligt dom tre dagaran, alla var så trevlig snälla. Jag lär mig så himla mycket nytt. Tack så mycket Inger - Sunne - Anett - Peter - för jag fick komma, länktar redan till nästa gång!

Kommentera här: