Himmelsk dag



Idag 07/09 - 2010
Gud, det har varit riktigt varmt idag, jag kunde inte sitta vid datan ens och göra saker här utan att dö av värmen. Man kunde inte vara ute heller, där var det sjukt varmt. Hästarna var tvungen att stå inne, jag hade så klart badat min häst två gånger idag. Tror han tyckte om det. Förutom när jag spolade på hans ansikte, det var inte snällt jag vet.

Jag har tilloch-med badat idag, jag och syran men som vanligt är hon ingen rolig att bada med, man måste alltid tjata för att få göra saker. Alltid tråkigt. Annars var det väldigt skönt. 16grader i vattnet tror jag. Svalt och skönt.

På kvällen så satt jag ute en stund njöt av det svala, och tittade på stjärnorna på himmelen, mysigt. Tänkte på att som kunde vara bra att tänka på.

Jag önskar fortfarande att jag kunde bli polis...

Kommentera här: