Malmö idag



Idag den 10/07 - 2010

Ännu en varm men mycket skön dag, men idag var vi i Malmö för att köpa prisenter till min mammas syster. Vi ska till henne på måndag. Så vi passade på idag att fixa det. Jag har annat att göra imorgon så då hinner jag inte. Då måste vi packa saker som vi ska ha med oss.

Vi köpte några fina saker, annat en kokbok om skaldjur, en kakabruk där det står " Du får lov att ta en KAKA till om du vill " Söta grytlappar och... tror det var det hela.

Sen köpte jag ett par nya örhängen, jag köpte även ett par solglasögon för 50kr och annars kostade dom 179kr, lite fynd väldigt bra ändån.
Och två linnen på H&M för 99kr paret. Billigt och bra, jag är liksom linnen arkomann.
Då jag går med linne vinter som sommar.

Sen gick vi och tittade en del, i andra affärer även affärer som vi aldrig varit innan och affärer som vi varit inne i innan, bra dag. Men det var väldigt skönt i Malmö, det var mycket svalt och det blåste lite så det svalkade.

Kom nyss på att jag köpte armband - tre stycken, dom kostade bara 9kr st, så det var väldigt billigt Köpte tre i olika färger, det ena var Rosa & Vit, det andra Svart & Vist och det tredje var Blått & Vist. Väldigt finna.

Det var match mot Tyskland och Uruguay och jag hejade på Tyskland dom vann, skulle sätt så spänd jag var när det var frispark till Uruguay. Och så missade dom! Gud så glad jag blev att Tyskland vann. Tack och lov.

/ Elly - J

Kommentera här: