Midsommar

Hejsan alla läsare, nya inlägg på väg - så var uppmärksam nu!

Nu har midsommar varit, det betyder också en annan sak att det vänder, det blir mörkare snabbar men värmen stiger. Nu är klockan mycket, men för två vecker sedan var det halv ljust vid denna tiden. Gud vad tiden går fort alltså. Vi hade väldigt god mat på midsommar iår. Jag är dock inte så mycket, fast det brukar jag.

Som det stod i några
föra inlägg skulle det kommit upp en ny desing, men jag hinner inte. Jag vill först vara med min kompis så hon kan fotta med sin systemkamera, så det blir fina och nya bilder på desingen. Roligare med nya bilder. Men vi har dock inte bestämnt när vi ska bra ännu.

Jag trodde att deta inlägget hade försvunnit för jag råkade stänga av datan en gån utan att spara deta. Men det hade det gjort atumatiskt. Det är skönt. Därför är inlägget några dagar försent.

Men hälder försent inlägg en aldrig inlägg.

/ Elly -J

Kommentera här: