Några inlägg...




Idag den 07/05 - 2010
Falstebo horse show - så klart!
Dit åkte vi, jag skulle fynda så mycket jag kunde. Där var verkligen mycket man kunde fynda. Dock köpte jag inte så mycket, för vi ska till Liseberg snart. Köpte en lädergrimma för 100sp. 2st fyraock lindor för 50kr och ett bar andra benskydd för 100kr. Välsigt bra fynd.
Där var jätte mycket folk på bussen både dit och hem.

Idag den 07/07 - 2010
Dena dagen var pappas föddelse dag, han fyller hel 61år. Många kan tyckte det är gammal men inte jag. Jag har vant mig vid det. Han fick en Jens jacka av mig som han ville ha. Det var faktist okej för mig. Men så klart jag betalade inte. Men han fick något han ville ha.

Idag den 07/08 - 2010
Dena dagen har varit  jätte vart, och skönt. Set film " stalingrad " - bra film om andra väldskriget så klart. Sen såg jag någon annan film, som var sjuk. Sen har inte mycket hänt idag. Vad jag vet.

/ Elly - J

Kommentera här: