Varm dag

a

Idag har det varit väldigt varmt och skönt tycker jag. Dock kanske lite för vartm, men nu  ska man inte gnälla. Det var en lång vinter, jag kommer tillockmed ihåg att det snöade i April. Tänk det, det snöade i April. Det är en vår månad. Men iaf.

Jag kunde sitta ut med syrrans data och se på film, mycket skönt. Dock satt jag i skugan annars skulle jag inte kunna se vad det var för film. På efter midag hängde jag med till någon tjej som hete Anett och skode henes hästar.

Dom hade en söt lite kanin som jag ville sno med mig hem. Men pappa säger, det är biligare att köpa hon mat i afären. Då menade han så klart att hundarna skulle ätta up den. Det vet jag så jag bara.
- Jätte kul!

Fram mot kvällen blev det mycket svalar och hade varit med pappa och handlat fått den nya tiningen  Hippson som är mycket lärorik. Den läste jag ute i solen, där stolarna stod var solen där denna gången, jag orkarde inte flyta på det. Så jag fick sitta där. Väldigt skönt.

Sedan har det inte hänt så jätte mycket idag, i morgon ska vi till Falstebo och kollar läget. Kanse åka ännu en gång till. Vi får verkligen se. Ville se dom stora dressyr tävlingarna.

/ Natty Elly - J

Kommentera här: