Gäsp



Idag var det
ingen roligt början på dagen, min stora bro jobbade inte idag. Enda han gjorde var klockan 7 körade han upp tills sitt körkort. Sen kom han hem, han väkte mig halv 9 det var verkligen inte roligt ska jag säge dig.

Under dagen har det inte hänt så jätte mycket, jag mysade med valparna och städade lite i huset, så det kunde se litte trevkligare ut.

Sedan har jag varit med pappa och till Babbro och skott en häst, sen åkte vi till Inger för att sätta på två tapp skor och kolla det fölet som hade blevit opererat , stackars lilla föl. Men det verkade var väldigt bra gjort, men stackars lilla söta fölet.

Sen fick vi se ett ny föl, som inte var så gamal. En väldigt lätt typ. Men mycket söt.

Sedan har inte mycket hänt tycker jag iaf, jag har tagit det väldigt lunt och skönt, varit väldigt varmt också. Det gillar jag verkligen!


/ Elly - J

Kommentera här: