Utkast: Juni 17, 2010




Hejsan alla glada blogg läsare, jag är mycket läsen att inläggen har kommit med väldans avstånd. Men jag har inte hunnt att blogg. Orsaken är som alltid, inte tid. Annat att göra. Men nu kommer ett långt inlägg. Du får läse om du verkligen orkar. Jag her detta som minne som sakt.

Den 9/6 - 2010.
Det var maskeraden i skolan, och lära middag på kvällen. Maskeraden var rätt okej, men kunde gjort den bättre. Men det var endån roligt. Jag var utt kläd till joker. Det var faktist roligt, en joker med pistol. Ne, det var inte den jokern i Betmen.

Lära middagen var på kvällen, vi åkte till Dannes lada. Det var väligt mysigt där, tyckte jag iaf. Vi åt väldigt god mat, men väldigt äklig efter rätt. Jag gillade den verkligen inte. Åt inte ens upp. Det brukar jag alltid göra. Men inte denna gången.

Den 10/6 - 2010
Tosselilla så klart, alla niorna åkte till Tosselilla. Jag gick med Madde, Frida, Channe, Marre och så själv klart jag. Vå åkte mäst karuseler. Men Frida, Channe och jag tog ett litte bad. Marre också. Men det varade inte så länge. Men roligt var det.

Den 11/6 - 2010
Skola avslutning, skönt! - men endån inte. Jag behövde verkligen sommar lov nu. Men när vi fick vår betyg och sa hejdå till Lasse, så började alla gråta. Det var värsta böl skola, men endån så söt. Jag och Frida står där och inte gråter. Lite läskigt, men så var det.

Nu har jag sommar lov, tänker verkligen njuta av det. Sen har man tre år kvar, tills man kommer ut i den stora välden. Det käns väldigt skönt. Vi har inte börjat bada ännu får sommaren verkar väldig långt borta. Men det kommer. 

Kommentera här: