Rubrik fritt

Hehe, orkar inte komma på en rubrik som passa denna dagen. Så kan det vara ibland, det har inte hänt så mycket idag. Kanske, skola det vanliga tråkiga. Träffade Filippa och hennes bebis Chanel, jätte söt. Träffade Anneli också, det är Rosas kompisar men vet vem dom är.

På Kvällen fick man fixa stallet igen, syran sticker ut rider säger att hon och jag ska fixa det tillsamman. Men som vanligt fixar man det själv. För annars dampar hon om det inte är klart, det gör hon ju vilket fal som hälst.

Men jag fixade stallet som hon sa, sen skulle jag ju få låna henne mjukis det sa hon ja till inne Sen på kvällen fick man det inte längre. Då gnällde hon på att jag skulle tagit in hästarna, men hon sa inget om det. Då dampar hon som vanligt.

Så jag fick inte låna mjukisarna som jag skulle fått bara säker för att hon fick fixa hästar, omgad hon är omognare en vad en sten är. Ja ja, det är väl så när man gått i 7-10 iaf i hennes fel. Så nu fick jag inte låna dom till uttedagen i morgon. Men jag tar jins och en tröja jag överlever utan. Tydligen gör hon inte det. Nä men väldigt omogen. Hon tycker jag är det. Hehe, skaffa ett liv alltså.

Jag ska fortsätta läsa min bok som jag berättade om förra inlägget. Kunde inte läsa den igår, för jag glömde den i skolan. Suck det var jobbigt att jag inte kunde läsa den, man jag har faktiskt överleft det med.

Imorgon är det ute dag som sagt, ska väl bli roligt knappast... men är med mina vänner hoppas jag. Sen åker man bil hem. Det är fredag, om syran ska låna sadelen måste hon smörjaden. Men blir säker att jag själv får göra det. Eller så gör hon inte det.

Sen har hon slarvat bort en ring från min martingal som hon ska fixa också. Annars så är det sista gången hån lånar min sadel av mig.

/ Natti Elly-J

Kommentera här: