Säng


Barock till höger, månstråle till vänster

Baarock till vänster, Månstråle till Höger - R.I.P

Dagen är slut igen, tiden går verkligen fort nu för tiden. Vi slutar snart skolan vi ska ha typ maskerad snart. Tänker lite på hur jag ska se ut, ska nog klä mig som en miletär eller något i den stilen. Mär vi ska ha lära mida eller avlslutning vet jag inte riktigt. Har inte tänkt ut det. Men måste börja med det nu. Vissa började redan för två månader sen.

Det är en vecka sen Månstråle gick bort, det känns lite konstigt i mellan åt. Men det tar tid att vänja sig. Jag har fåt tråkiga känslor och negativa saker. Men jag vänjer mig.

Vet inte om jag ska tävla Göingeritten, han är ifrom så men han har inget fetlagger, känns konstigt att komma dit med en översmal häst. Så ska tänka på det. Graveritten kom jag tvåa, kännde mig lycklig.

/ Natti Elly

Kommentera här: