Suck...



Suck säger jag
bara, det känns som det är så mycket som plågar mig just nu. Vet verkligen inte om jag klara detta. Men jag ska klara av det. Jag får helt enkelt planera detta bra!

Jag ska ha idrottslektion på onsdag, jag ska stå i cafeterian också då. Jag har svenska om förintelsen i historien som ska var klart imorgon. Jag har dock gjort min idrottsplanering. Det känns skönt att det är bortta. Men just nu kommer jag på att jag har musiken också att göra. No att göra.

Aj då nu kom jag precis på att vi ha NO nationella i morgon, inte roligt. Men det är lätt. Man ska kolla friktionen det är lätt att kolla. Det kommer gå bra, jag orora mig i onöda. Det brukar jag inte göra.

Det kan också bero på att Månstråle är bortta, det känns konstigt. Jag fick tyvärr se hella händelsen. Se slagen och lidangen. Fick se och uppleva saker som jag aldrig skulle velat.

/ Natti Elly

Kommentera här: