Så blöt!

a
a
a
Du är så saknad av mig vännen, fast du kastade av mig 1000tals gånger,
saknar dig sjukt mycket. En tår faller när jag tänker på dig <3


Idag har inte så mycket hänt, varit i skolan sådan. Sedan var jag hus Gunvor och skulle få hjälp med svenskan, men så funkade det inte att ta upp det. Irriterande, så det blev inte mycket gjort.
Så skulle åka till henne på torsdag också och fixa det.

Vi har tränat på forspelet idag, jag tycker verkligen om detta, jätte roligt. Hoppas hon kommer tillbaka så vi kan göra detta flera gånger.

Har även gjort prov idag, det gick jätte bra. Hoppas verkligen på ett G iaf,  fick höra av Johannes ( mentor ) att jag fick beröm av Kerstin ( medicinsk grundkurs läraren ) att jag gjorde jätte bra ifrån mig på vår gamla uppsats, det var VG nivå. Så blev helt, JeEee!

Det har regnat jätte mycket idag, det var inte alls roligt. Men det blir säker finare väder i morgon så jag kan skritta ut Baarock lite. Det skulle han uppskatta verkligen.

Ska gå lägga mig nu, ha det bra!

/ Elly - J

Kommentarer:

1 sandra:

skriven

du tar jättefina bilder och du har blivit jätteduktig på att stava! Det går ju bara frammåt :-)

/sandra i din gamla klass

2 Emma:

skriven

Alltså snälla lär dig stava, det är jättejobbigt att läsa en blogg med stavfel.

3 olivia karelius:

skriven

söt häst! Är det en arab? :)

Kommentera här: