Måndag igen!

YjaYja

Kan ni förstå
hur snabbt tiden går, innan jag hinner blinka så är det fredag. I morgon är det redan tisdag, det är sjukt liksom Snart är fredag också, snart helg igen. Men vad tar tiden i vägen?

Hinner knappt andas innan tiden sprungit i väg för mig. Blir trött på att det ska alltid gå så snabbt, men går det snabbt så slutar vi skolan snart, alltså snar jul lov, eller tillomed sommar lov, men då ska man sommar jobba iaf jag ska.

Idag har iaf inte så mycket hänt, det blev fint väder i slutet av dagen då jag kunde gå ut och fota lite, det var trevlig. Och träna min sång röst.

Tränade mycket på höga toner idag. Det gick framåt, tappade några gånger Men det blir bättre desto mer jag tränade.

Tränade även min fotografering också idag, det blev bättre än förväntat ska jag säga er.

Ha det bra

/ Elly - J

Kommentera här: