Skola...?

a

Hejsan alla bloggläsare
jag är lässen att jag inte uppdaterat så jätte bra, men inte fått tummen ur röven. Så kan det bli ibland. men IAF

Idag har det inte hänt något JÄTTE kul, blev ovänen med en kompis jag gillade jätte mycket. Hon kastade mina saker i toaletten, det blev ett jätte liv. Jag blev SJUKT BESVIKEN, trodde jag var vän med henne.

Vet inte hur det kommer bli nu fram över. Men lärarna är jätte lässna för att detta hände. Jag vill verkligen att man kunde spola bak tiden, önskar jätte mycket, vi får se..

Själv mår jag jätte dåligt, önskar aldrig detta hade hänt. Önskar att aldrig treorna hadde hittat mina saker. Men någon hade väl gjort det för eller senare.

Jag är sjukt lässen mår jätte dåligt av detta

/ Elly - J

 

Kommentarer:

1 Emma klemma Ch från 9B:

skriven

vrf gjorde hon det :s

Kommentera här: