Skurup

Yja

Idag har det
verkligen varit en jobbig dag, idag har jag även varit hos syran till iväll sen skulle jag göra skoluppgifter men dom blev jag klar med halv tolv, det känns verkigen för jälvigt. Får se om det blir så mycket i morgon.

Har även varit en bra skol dag som alla dom andra dagaren, som sagt ser ni hur tiden går? jag hinner kanppt skriva inlägg föränst det är kväll jag ska sova, tur så har jag sov morgon till nio i morgon, så det är lung.

Ska försöka lämna in minna uppgifter nu så det är gjort, sedan har vi ju denna "uppstatesn" typ vet inte vad jag ska kalla det. Men fatta gör jag iaf inte, Ska fråga ut varaje lärar imorgon. Måste för fan snart börjar också.

Ska även skicka iväg mitt paket, har redan fått mina pengar så packet med sadeln ska också skickas nu blir jag rikare. Sen ska jag spendera pengaran till ett tränings kort.

Har man ingen häst får man göra annat också.

/ Elly - J

Kommentera här: