MALMÖ MED ELINOR


Google bild..

Idag var det måndag, skola! Började dock inte förenst vid halv tio. Skönt, då hade jag stöd engelska med Johannes och Angi & andra människor. Trevlig. Vi bestämmde att jag skulle försöka mig på Nationellas prov som var 2006. Klara jag det är jag godkänd från grunskolan, då jag är PRIV elev.  Då jag nu vet att min engelska hänger på min framtid. Vilket inte är roligt! Kort och jobbig dag, mycket bråk i skolan...

Efter skolan åkte jag & Elinor till Malmö för hon skulle köpa lite kläder men det blev inte så mycket. Faktist jätte, jätte trevlig! Förutom när vi åkte hem, blev hennes mamma  sur i telefon för jag trodde vi kunde stanna längre i Malmö men hennes mamma blev sjur för det. Så  vi fick lägga hambörgarna i min väsakn, när vi tog upp det hade den enna läkt i min västa. Så nu luktar det dresign - mums!

Men en trevligt slut i alla fal!

/ Elly - J

Kommentarer:

1 Mia:

skriven

Hej, roligt att läsa på din blogg. Hur går det med foder till Barock? Äter han det du fick av mig? Jag har ett fodertips till. Skriv till min mail så kan jag berätta. Mia

Kommentera här: