PRAKTIK IDAG MED


Fick gå upp klockan 07:00
ungefär, för det var praktik. Men var så trött så jag nästan inte ens kom upp. Sen när jag väl var upp så gick det. Men när det blev så lungt på stället där jag var så råkade man sommna till ibland, i alla fal stänga ögonen. Men man vaknade snabbt igen. Så gick kolla så jag kunde göra något hela tiden, så jag inte blev tröttare.

Eftermidag så var jag ute med Yja en timme i skogen gick runt sjön och tittade på mammas finna blommor hon hade planterat för länge sen i vår "trägård" De var underbart väder, dock blåste det lite för mycket på vissa ställen. Men skönt.

Skulle tränat idag på gymmet men behöver villa lite efter F17 lite, så jag får träna på Onsta. För imorgon jobbar jag kväll. TRÅKIGT, men det funkar. Snart är över, måste säg att min hanledar har lura mig, jag har jobbat över 8 timmar varje gång. Säger till henne i morgon.

/ Elly - J

Kommentera här: