GO ´ KVÄLL!

Hemma från en jätteroligt fredag i Malmö tillsammans med vännerna. Jag köpte saker som jag kanske inte borde gjort, men det blev 4plagg även en produkt från Premier vår av naglar det är underbart bra! Så tänker ni köpa de så göra det!

Had även mateprov idag, det fick inte så bra, men kan alltid försöka. Även engelska typ test det gick jättebra tyckte jag! Jag tror att det blir bättre med engelskan nu i framtiden. Det hoppas jag verkligen. Ska jobba mycket med engelskan fram över.

Men nu ska jag gå lägga mig. Ska se om jag får fram bilder på de jag köpte idag. Så ni får veta. Men ska sova, ska förmodligen rida i morgon, är förkyld så kunde inte träna idag. Men imorgon ska det nog gå - hoppas jag.

Jag har knarckat halstabeleter hela dagen så det borde var bättre nu!

/ Elly- J

Kommentera här: