H E J B L O G G E N

Nu ska jag försöka blogga igen men inget jag kan hålla, men ett försök är ju de värt. Sommarlovet glider mott sitt slut och ikväll sitter man bara tänkte vad sommarlovet tog vägen. Sitt sista sommarlov är nu borta. De gick så fort man han knappt blincka så var de borta.

Imorgon är de skola, trevligt täffa sinna klasskompisar man knappt hunnit träffa någon under sommarlovet jobbat mycket och annat roligt. Nu börjar man 3an, så himmla roligt och skönt att vetta att man snart är klar med skolan och ska snart börja sitt riktiga liv. Men.. ja.

Nu ska jag snar gå lägga mig ska som sagt till skolan imorgon de e ju roligt är inte pigg precis men trevligt att se sinna vänner igen. Men saknar minna vänner på milletären de e mer som en familj.

Hoppas ni haft ett bra sommarlov och haft de trevligt. Men ska försöka gå lägga mig så man är pigg imorgon som sagt.

// Elly - J

Kommentera här: