GodKväll!



I
dag har dagen varit jobbig, mycket bråk i skolan vilket jag inte gillar. Och självklart kom jag okcså in i bråket vilket inte jag ville. Har fröskt prata med personen jag bråkar med men fick inget bra resulltat.

Dock fick jag höra " Då vet man de att man inte kan lite på dig mer " sådan vill jag verkligen inte höra, vilket inte är sannt. Men vi får se hur detta sluta.

Hade även matteprov idag, vilket jag vet att jag kuggade till, som jag sa innan skulle jag göra de och gjorde de. Så försöka plugga till de prov som kommer nästa vecka.

Idag tog jag öven livmoderhalscancer sprutan, de var inte själva sprutan som gjorde ont utan när hon sprutade in de. Hela handen spändes, vad verkligen inte bekvämt!

Kollar faktist efter en ny mobil, men ej säker på vad jag villha.

Godnatt!

/ Elly - J

Kommentera här: