H E J B L O G G E N

Som ni märker skriver jag inte så mycket nu förtiden, just nu fram till den 29 så jobbar jag i Krisianstad och lite tidsbrist med skriviningen. Jag har äntligen fåt Yja med mig upphit och vi har lite problem med katterna, Yja är väldigt nyfikna på dem men de kommer säkert lösasig innom tiden.

Hon har fått egen säng, men ligger under min säng i alla fal, nytt halsband, koppel, matskolar, leksak och massor av krälek får hon här uppe. De e så underbart att ha med henne. Älskar henne verkligen mäst av hela mitt hjärta.

Nu ska vi gå utt fixa lite i stallet, idag har vi städat sadelkammaren, foderkammaren och tvättsugan de blev jättefint. Dock inte kunnat rida pga av regn då ridbanan blir lite förstörd. Men hoppas de trokar upp så kan vi rida imorgon. Bilder kommer självklart!

// Elly - J

Kommentera här: