M U M S

Det bästa med sommaren det är alla bären som kommer, jordgubbar, körsbär, halon, blåbär m.m. Det är absolut de bästa med sommare! Självkart vädret också, men hos min har solen tittat fram enstakad gånger. På himelen så är det stora täcken av mörka dystra moln.

Ska om en timme springa en runda med några hundar, men tror jag enbart ska springa i vår skog 3km runda. Det är jobbigt även de. Och bara för inte jobba i hjäl sig men ska ju hålla på i 10 veckor med tuffträning.

Och om några minuter ska jag ta och köra styrketräning, happy face!

Jag pratade med den roliga killen igår men tänker inte skriva till honom mer, för det verkar inte som han är intresserad av mig. För skriver jag bara hela tiden till honom så käns de lixom inte okey, för om det ska kunna bli något så måste han också skriva till mig. Jag kan ju inte börja skriva hela tiden, inte sant?

/ Elly - JJ

Kommentera här: