Go kväll!



Jag hoppas ni märker att mitt blogganden går väldigt bra. Då jag bloggat väldigt nogrannt och laggt mycket/lite energi på detta. Vill inte att alla läsare ska försvinna, och märker själv att man kan behöve skriva av sig.

Dagen har varit lång och tråkig har varit väldigt trött och på dåligt humör, varför kan jag inte säga. Väldans tjaffs mellan mamma och mig det gör mig såååå fucking iriterad och jag vill bara här ifrån. Trött på den där äckliga fittan som tror att hon är något.

Jag har även väldigt ont i ryggen men tror det kan beror på att jag tog i väldans på träningen, vet inte men vi får se, just nu ska jag gå lägga mig för imorgon är det intervall mieln, och jag är som sagt väldans trött.

Glömde säga att jag var ute och gick en runda på kvällen en 3km runda med Yja och syrran.

/ Elly - J

Kommentera här: