Hej bloggen!

Idag har man tränat och varit i skolan, men pga. av att träningen tog över tiden så missade jag matten. Men det gjorde inte så mycket. Efter skolan åkte jag till Malmö för att kolla glas till min mobil, måga tycker inte att det är lönt för att det är dyrt. Visst är det dyrt, men det måste fan finnas en idot som gör det billigt eller?

I alla fal så när vi tittat och inte hittade så gick vi bara runt i Malmö för... Ja bara för att vi inte hade något bättre för oss. Efter det åkte jag hem till Ystad och kollade till Baarockan det var ingen vacker syn såg att han vad dålig i magen IGEN. Och fixade han in för natten och han mat. Förhoppningvis ska vi köpa luser imorgon. Imorgon ska han även träna markarbte.

Ne nu måste jag sova, för imorgon  är det milen som gäller.

/ Elly - J

Kommentera här: