♡ S T R E S S

Dagen har och är lång! Åkte till Malmö i morse på jobb intervju som jag verkligen inte ville ha. Och i Malmö träffade jag min syster och vi gick runt och kollade lite och de fanns något snygg, hittade några par skor jag vill ha, men som jag inte precis behöver.

Vi åkte sedan hem till mig och jag gick och tränade en timme medans hon satt i lägenheten och skräpade ner! Svettig var jag efter det passet men nöjd.

Efter de åkte vi till Sjöbo för jag skulle köra på trafikskolan, det gick bra men det har självklart gått bättre, men de går snabbt framåt det är roligt!

Efter de far jag till Ystad tillsammans med Yja (älskling) och nu sitter jag här en stund tills jag ska gå till boxningen, jag ska strax gå dit men har precis ätit lite och det behöver smälta lite, hehe.

Sen är de då träningen och förhoppningsvis är det de sista jag gör denna kväll, men behöver fixa i lägenheten, här är verkligen krig i denna lilla etta, haha!

// Elly

Kommentera här: