♡ F Ö R R A V E C K A N

Förra veckan gav mig en tuff start på jobblivet igen, jag började i måndags klockan 07.30 och gick av veckans sista pass på Söndag klockan 20.30, veckan blev 7 arbetspass, alla dagarna var de jobb. Kvällar, nätter och dag. Söndags kände jag mig verkligen sliten. Men efter jag fick sova länga idag, och absolut inte gjort något under dagen känner jag mig något iform igen.
 
Det blir inte jätte mycket träning då jag som ni märker jobbar alla dagarna, då tänker ni säkert, du jobbar ju bara max 8 timmar... sant men några dagar jobbar jag dubble, när jag går av mitt ena pass börjar jag mitt andra kanske 2 timmar senare, då ska jag fixa mat, och ta tåget dit. Får alltid ta tåget en timme tidigare innan jag jobbar.
 
Men denna veckan som kommer är mycket lugnare, hoppas jag. Som det ser ut nu är jag ledig, Onsdag, Torsdag, Söndag.
 
 
// Elly

Kommentera här: