Allting har ett slut

 
 
 
 
Allting har ett slut, de har mitt förhållande också. Igår efter högskoleprovet var de spänns mellan mig och min sambo, vi valde därför att gå skilda vägar och de var ett jobbigt beslut, men allting har ett slut. Även fast jag inte önskade detta, även fast jag vet att detta kanske var de bästa för oss båda.
 
Jag känner förtillfäligt bara tomhet, och allmän sorg över detta. Jag är hemlös.... jag har som tur min storasyster som jag kan bo hos, men ändån... jag vill inte bo hos någon annan, vill ha mitt eget lilla pace..
 
nu får de bli såhär några månader, för om 5 månader åker jag till England hoppas jag, det ska bli roligt.
 
 
jag försöker verkligen tänka framåt, även fast de tagit slut, så måste jag inse att jag hade ett sjukt roligt år tsm med honom, men jobbigt i slutet.

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Beklagar verkligen detta! Hoppas du inte ger upp nu, utan håller dig på banan och gör det bästa av situationen. Vet hur ont uppbrott gör, men som du själv säger... Ibland vet man att det är det bästa för en själv, även om det gör ont nu. 💕

Kommentera här: