MORGONQWIST

 
 
God morgon på er!!
Jag må säga att gå promenad på morgonen är nog något jag kommer fortsätta med, de var fruktansvärt skönt och behaglit. En PW på morgon en är guld i mun, men kommer nog att springa min lilla runda nästa gång, och insåg att jag inte behöver gå upp klockan 5, utan snarare 5.30! Älskar att sova..

frukost klar, kläder på, nu är de promenix till stationen sen åka till skolan, sen träna, sen hem äta och ev springa en runda ikväll!

Vi får se vad jag palla göra, nu är de snart bara en vecka kvar sen går jag ut min folkhögskola utbildning, tuffare än jag trodde men blir nog ett OK omdöme för min del.

// Elly

Kommentarer:

1 Lovia:

skriven

Underbart Ellinor! Har du sen fått behörighet i gamla fysik b, biologi b och kemi b? Det låter ju perfekt, då är du ett såååå stort steg närmare läkarprogrammet! Forza girl!

Kommentera här: