Frukost



Frukost på mitt sätt, där skulle varit lite flingor men dem var slut, så räddade allt med att göra en mumsig äggmacka och la i lite russin samt mandlar i "frukost flingorna" - tänk så gått det blev ändå! 

2ägg och hemmagjord müsli, fast ingen müsli, mer fruktsallad med mjölk och russin samt mandlar.. Det funkar lika bra!

Ikväll är det träning kl 18 med skolan, vi ska spela lite basket! Kul ju!
Imorgon hoppas jag på att vi kan åka till gymmet!

Tråkigaste av allt är, att jag fick höra att min älskade, min andra hälft Yja börjar bli sämre och gå på smärtlindrande, förmodligen kommer jag åka hem för att säga adjö och ta bort henne, anser inte det är rätt att hon ska gå på smärtlindrande utan hon ska få springa vidare när hon ändå mår bra! Hon är ju ändå 13år! 

// Elly 🌸

Kommentera här: