Goda nyheter!

Va, berättar du för mig att jag inte pluggar som Akademisk student? - så lätt det när jag fick halvt panik hos schema läggaren igår.

Det började bara med att jag tänkte fråga ang möjligheterna att plugga till "Cambridge English examinationer" som kostar såhär 2000kr. Under diskussionen framkom det att jag inte var i den akademiska kursen, vilket jag hade betalat för, men hör och häpnand så var det bara fel i systemet och allt var som det skulle. Dock tyckte dem inte jag skulle satsa Cambridge English examinationer fören till våren, för man måste ändra i schemat och innebär att man får 8ggr träning till examination.

Och en annan bra nyhet är att om man har 100% närvaro (vilket jag har) så får man lov att ta en veckas "frihet", detta frågade jag för om min pojkvännen inte kan komma hit så kommer jag åka hen till Sverige v.44 istället!

// Elly 🌸


Kommentera här: