🌾 EN LÖRDAG I OKTOBER

TÀnke er att det redan Àr Oktober, det mÄnaden som lövÀn verkligen Àndrar fÀrg, och det vÀrsta men ÀndÄn mysigt, det blir kallere, och snön ligger inte lÄngt borta! 

Idag Àr det som sagt Lördag och klockan 10.30 börjar min trÀning, idag Àr det boxning som stÄr pÄ schemat, men innan dess ska jag kötta magmuskelerna och benen lite till.
 
KÀra benen har fÄtt mycket trÀning denna veckan, hela tre pass efter varandra! Lite för att jag mÄste fokusera mer pÄ dem, dÄ min överkroppe, vill sÀga armarna Àr rÀtt mycket "större" Àn benmusklaturen. (om vi bortser frÄn allt extra fett jag har pÄ benen vill sÀga).

Rolig inseden hÀnde igÄr, nÀr jag skulle ta pÄ min en t-shirt. Det spÀnnde till runt armana, dvs dÀr armarna gÄr ut i t-shirt, fyfan vad jag fick ett gÄtt skratt!
 
 
 
// Elly

Kommentera hÀr: