🌾 G O D M O R G O N

God morgon omvÀrlden!
 
Det Àr en Àrlig morgon, Àr ensam hemma för min sambo Äkte ivÀg pÄ en grej med skolan, sÄ Àr helt ensam hemma. DÄ bÄda har varit sjuka sÄ har vi umgÄts rÀtt sÄ mycket, lite för mycket?
 

Jag kan ju sÀga att jag inte Àr en morgon mÀnniska, sÄ sÀngen Àr min finaste vÀn pÄ morgonen, förutom min sambo!

NÀr jag la i sÀngen tÀnkte jag " Om man skulle starta dagen men ensÄdan dÀr god frukost ", sÄ dÄ fixar vi vÀl det dÄ. Men konstigt nog var det inte sÄ dÀr gÄtt som jag hade förestÀllt mig i min vildaste fantasi. SÄ det slutade med att jag Ät upp det godaste, villsÀga nötterna, bannanerna och mjölken. Givetvis Ät jag lite av muslin men en brÄkdel.
 
 
mumsiga frukosten som inte var sÄ mumsig...
 
 

Sen nÀsta underbara ide jag fick var att anvÀnda min sambo gitarr för att spela lite, nÀr jag vÀl har stÀmt klar gitarren knackar det pÄ dörren, vem kan det vara? - Jo min sambo... Men du Äkte ju precis?

Noja, jag fick stĂ€lla tbx gitarren för fĂ„r inte anvĂ€nda den för honom, men gör det Ă€ndĂ„. Älskar att spela musik, han anvĂ€nder ju inte den sjĂ€lv. Perfekt för mig att öva lite i min ensamhet!
 
Vad Àr det som hÀnder idag dÄ?
Jag ska faktist komma ivÀg till gymmet för att ÄtervÀcka kropp efter x-antal dagar som jag varit sjuk. Jag Àr taggad samtidigt som jag inte Àr det, men det Àr bara att komma ivÀg. Man behöver inte trÀna lÀnge, sÄdÀr 20-30min. Allt för att ÄtervÀcka kroppen. - Sen ta vi nÄgon promenix pÄ det ocksÄ!

Jag gick aldrig och solade igÄr, sÄ det ska vi ocksÄ  fixa idag. Med tanke pÄ att jag Ät "dÄlig" mat igÄr (pizza, godis) sÄ Àr det bra om man "svettas" extra dÄ kroppen (gennerelt)sammlar pÄ sig mycket vÀtska nÀr man Àter mycket kolhydrater.
 
// Elly
 

Kommentera hÀr: