🌾 J O B I G T

Hej mina följare som fortfarande vid liv!

Jag Àr trött pÄ vara sjuk, jag kan inte trÀna och jag Àr rÀtt rastlös om dagarna. Jag blev sjuk vissoligen i Onsdags men det kÀnns som en evighet. IgÄr började jag iallafal promenera, det blev tvÄ vÀnder! En pÄ förmidag 7km och en pÄ kvÀllen 4km, sÄ det blev den del frisk luft.

Jag har svÄrt att sitta stilla nÀr jag Àr sjuk, hade jag haft nÄgot att plugga dÄ kunde jag ju alltid plugga. Vissoligen pluggar jag lite inför HP (högskoleprovet).
 
Hat haft feber som kommit och gÄtt nu Àr det mest huvudvÀrk och ont i halsen. Jag har funderingar pÄ att gÄ trÀna i efermiddag. Ett kort pass för att se statusen pÄ kroppen, just nu... Àr huvudvÀrken hög och skulle inte fÄ för mig nÄgot mer Àn en promenad, solen skinner ju!
 
IgÄr hÀmtade jag ut min nya bok frÄn bibloteket, ni som Àr intresserad av sjukvÄr och dens korrupta verklighet borde lÀsa dem bökerna, Peter GÞtzsche Àr författaren till de skrÀmmande bökerna. SÄ började lÀsa den igÄr, har bara lÀst till kap 4 men det Àr spÀnnade samtidigt som det Àr skrÀckinjagande.
 
Denna dag kommer inte bjuda pÄ sÄ mycket, förmodligen bara Ànnu mer schi, promenader och sÄ fÄr vi se om jag gÄr trÀna ett lÀtt pass i eftermiddag. Jag ska illafal sola!
 
 
 
 
 
 
// Elly 

Kommentera hÀr: