🌾 SÖKNING

 
 
 
 
Idak kÀnde jag mig verkligen kreativ! Sökte utbildningar till vÄreterminen och hoppas pÄ jag kommer in pÄ mina första alltenetiven! 
 
Förutom dem 6st ansökningarna gjorde jag sÄdÀr 30 arbetsansökningar, fatta hur ont i min röv jag hade sen? Att sitta still sÄ lÀnge Àr verkligen inte min grej!
 
Min största önskan Àr nu ett jobb som jag har sökt till, dock tar det tid innan man fÄr svar. Samtidig tycker jag det Àr sjukt trÄkigt, för sÄ mycket tid jag har lagt ner pÄ jobbsökande resulterar oftast till " Vi har gÄtt vidare med ansökningarna, tack för visat intrÀsse " - FRUSTRERANDE! 
 
Man lÀgger ner sÄ mycket tid, (idag satt jag 2-3H) för söka jobb! Och 90% Àr det avslag, hur FAN ska man kunna hÄlla sIG motiverad till att fortsÀtta? 
 
Sluta vara krĂ€sen kanske nĂ„gon tĂ€nker? - Fan hĂ€ller! Jag har haft mĂ„nga jobb trots min unga Ă„lder, det beror pĂ„ att jag inte trivdes eller folk inte tĂ„l Ă€rliga mĂ€nniskor som jag, SOM FUCKING VÅGAR sĂ€ga vad man tycker.
 
SÄ nu söker jag bara jobb som jag verkligen kan tÀnka mig jobba med, jag tar inte det första bÀsta lÀngre! - Och fÄr vara berÀdd pÄ att vÀnta "lÀngre" pÄ ett "bÀttre" jobb...
 
// Elly 🙊🙊

Kommentera hÀr: