Dag 2

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Lite bilder från dagen!
Började med frukost O lite pannkakor till efterrätt med Nutella och sylt!

En stundsvila efter frukosten blev det så klart! Lite söm och film under den stunden.
Sen begav vi oss ut på tur, kolla affärer, kläder osv! Köpte hem lite frukost O gått till lägenheten. Thailand är verkligen ett paradis med frukt, och torkadfrukt om ni frågar mig! 
För mig är det underbart.

Kom framtill lite vad jag vill handla i veckan och innan vi åker hem igen!

Efter promenaden/utforskningen så blev det lite "mat" ifrån av frukt/bananer.. sen lite mer vila och tittade på villa utflykter vi ska görs innan vi åker tbx till Sverige! 

Sen gick jag och tränade, bara för jag är i Thailand betyder det inte att man kan fetta runt sig! Tänka på maten här inerhåller en del energi! Jo, jag vet att vi har semester men skadar inte att träna extra, även fast vi gick typ 20.000 steg idag!

Sen runt kl 20 begav vi oss ut för kvällsmat, vi vist var vi skulle äta men inte vad! Så det blev lite bläckfisk, räckor, nötter och nudlar för min del. Dessutom var allt rå, inte nudlarna då, men allt annat! Tror min mage gillade det bättre än när det är dränkt med massa olja osv! 

Nu softar vi på balkongen, äter tilltugg form av frukt, chips, något annat socker bombande... mumsigt! 

Njuter av värme, havet, ljudet! 
Älskar detta.

/ Elly

Kommentera här: