Thailand 3

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Idag bestod dagen av strandpromenad, hela 7km sammanlagt på förmiddag! Helt underbart, solen tittade även fram. 

Efter vi var ute och gick och precis hann komma hem så öppnade himmelen sig! Må ni tro det öste ner, sen började det åska, helt fantastiskt! Åskan är helt annorlunda här i Thailand jämfört med Sverige, den åskan här är mycket "hårdare"... spännande. 

Efter åskan dragit iväg efter såhär 3-4H så gick vi ut för att äta... under åskan så åt jag upp den sista svenska godiset! Ajaj, blev lite uttråkad ett tag där, syrran la ju bara sov... kunde gått och tränat.. men vill bara träna varannan dag här, nu i efterhand ångrar jag mig att jag inte gick och tränade.

Men ja, vi gick ut och åt såklart, vi vill inte äta på hotellet för vi vill upptäcka annan sorts mat. Jag beställde fisk som var sjukt stark må ni tro! 
Tycker jag något är stark så är det starkt! Han vi beställde av, sa att det var stark men snälla, inte trodde jag att det skulle vara då stark? Min mage blev rätt arg, trodde fan jag skulle spy x-antal gånger! Men det klarade dig, var nog precis! 

Självklart beställde jag efterätt! 
Tröst äta är något alla kan göra!

Senare på kvällen blev det kvällsfika med frukt, konstigt godis vi handlade hem.. det var gjort på räckor och sjögräs, men var riktigt goda! 

/ Elly

Kommentera här: