Thailand 4

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Idag vaknade vi vid 9 Thailänsk tid, kl är då 3 på natten i Sverige.
Dagen börjar med att jag är förkyld, ont i halsen och mår sådär! 
Syrran var äckligt pigg och dryg! Men jag somnade inte fören 2 på natten...

Vi kränge frukost,  2ägg och liten skål med banan yougrot, väldigt god! Chokladlatte är något jag dricker här faktist, rätt gått! 
Efter frukosten tog jag med mig en talrik med frukt upp till rummet,  som vi kunde mumsa på under eftermiddage.

Vi bokade in alla våra äventyr vi skall göra på semestern, bland annat en ö-kryssning, gå i Khao Lakes nationalpark och en shopping resa in till Phuket! 
Vi har lite andra idéer vi gör också, men dem är något som vi gör själva utanför hotellets hjälp.

Efter det slöade vi på var en solstol i sådär 3H, sov, sola lite och njöt! Solen var framme lite grann å så, men inga stora mängder, är ju sjukt besviken på vädret vi haft, det ska ni fan veta! 

Sen blevbdrt gymmet för min del, 1H ben pass, å ja! Mina ben, dem känner jag knappt av! Men det är gött att ha ett gym man kan träna på, utan att behöva betala extra, då finns däringa ursäkter att inte träna! 
Jag tänker försöka träna varannan dag, beror på lite vädret, vad vi gör under dagen och tid. 
Men ska försöka träna imorgon igen innan vi cyklar en runda, för på Tisdag ska vi på Khao Lake naturpark, så då hinner jag inte. Och vi lär gå mycket där.

Efter träning (syrran tog en promenad) så blev de dusch, slappa lite till innan vi begavoss ut för hitta kvällsmat! Ikväll åt jag bläckfisk och råa grönsaker! Mycket gått!
Väl ute köpte vi en ryggsäck som vi behöver på Tisdagens äventyr samt passade på att köpa en julklapp. 

Väl hemma igen så blev det kvällsfika som vanligt med frukt osv. Och en massa bloggande och skitsnack!

Nu är klockan snart 22 här och jag börjar bli lite trött! Så nu är det sova som gäller! 

Imorgon är det full rulle, äventyr och en matmarknad vi ska titta in på!

/ Elly

Kommentera här: