🌾 I'm a live!

Hejsan mina kvarlevande lÀsare. Det Àr faktist sÄ att jag lever. Man skulle kunna tro jag varit död, men mycket utanför livet gjort att det blev ett blogg uppehÄll. Men nu, nu som alla brukar sÀga skall et bli förÀndring pÄ detta. Men vi fÄr vÀl se hur det kommer sluta.
 
Mycket har hÀnt undet tiden, dÀrför tÀnker jag göra nÄgra punkter om vad som hÀnt, sÄ ni fÄr ett grÀpp om de.

* Vi har flyttat igen, ny lÀgenhet nÄgra min utanför Lund.

* Jag pluggar Intruduktionskurs inom Juridik, och dessutom klarat första tentan.

* Planen att tÀvla 6/5 forsÀtter och kommer bli av om vissa saker faller pÄ plats innan anmÀlan gÄr ut.

* Min familj har skaffat en ny golden, ganska lÀnge sedan. Men Àven införskaffat sig en ny schÀfer.  hÀromdagen.

* Jag har ingen hÀst dÄ min pappa lÄnade ut honom ofrivilligt, men som sagt vet ju alla som lÀser min blogg att min familj gör att som gynnar dem sjÀlva. Ovs vad jag tycker.

* Jag har börjat jobba pÄ Sjukhuset pÄ Lund, Àntligen! Men det Àr ocksÄ ganska gammal, redan 11/12 - 16 började jag dÀr.
 
 
Hoppas ni fÄr en mysig och njut  av vÀdret! 
 
// Elly
Detta Àr dÄ Elsa, nÄgra veckor gammal hÀr. Bara klar göra att Elsa INTE Àr min hund.

Kommentera hÀr: