🌾 TrĂ€ning

Dagens trĂ€ning blev mycket fokus pĂ„ rygg och mer rygg! Gjorde lite benövningar och insĂ„g hur svag jag enkel Ă€r i mina ben! Även om jag tar XX-antal kilo pĂ„ marklyft, benböj sĂ„ var jag extremt svag i denna positionen, som enbart hade kontakt med lĂ„rets framsida. 


SĂ„ framöver, ska jag göra dena övning nĂ„gra gĂ„nger i veckan, enbart för att bli starkare! LĂ„ret Ă€r ju en stor muskel, den hjĂ€lper mig förmodligen ocksĂ„ att löpningen blir lĂ€ttare!  

Imorgon jobbar jag, 6.45-15, sen Àr det kvÀllstrÀning som gÀller! Och som mÄnga vet Àr det Onsdag, dÄ har gymmet ett roligt trÀningspass som jag gillar och kommer förmodligen gÄ pÄ. Vi fÄr se!!

Just nu kan jag fan inte sova... usch!! Jag ska gĂ„ upp kl 5.25... döda mig nu!! Eller lĂ„t mig fĂ„ sova nu!! 


// Elly

Kommentera hÀr: