🌾 Mycket hĂ€nder

Hej bloggen

Shit vilken Ă„ngest jag har över  att jag inte skrivit nĂ„got pĂ„ dem senaste dagarna
 men har verkligen glömt det. Kanske stor del av inte pallat skriva ocksĂ„.

Det har inte hÀnt sÄ mycket pÄ den senaste tiden förutom jag och min syster sak dra till Thailand en svÀng, i december. Jag har ev Äka en svÀng till Schweiz och trÀffa vÀnner dÀr, frÄn min skola i England. Kanske en tripp till Danmark, och Liseberg. Inget av det Àr planerat. 

Förutom Thailand i december och ev Schweiz i Oktuber. Danmark gör vi vÀll endags utflykt samma med Liseberg. 

 
 

Jobbar ”sjukt” mycket, bĂ„dat pĂ„ sjukhuset och mina extra jobb. Min sambo har fĂ„tt jobb och det gĂ„r bra för honom. Vi ska tyvĂ€rr snart flytta hĂ€r ifrĂ„n, sĂ„ packningen kommer snart börja. Vi mĂ„ste dock komma översen om vissa saker i vĂ„rt nya boenden innan vi flyttar.

 

// Elly

Kommentera hÀr: