🌾 TEST TRÄNING

Alla som kÀnner mig vet att jag inte gillar regn, regn Àr bra om man Àr inomhus eller behöver stÀda. Men jag envisas om att man ska gÄ 10.000steg varje dag oavsett jobb. Dem dagarna jag Àr ledig fÄr jag gÄ ut och gÄ extra, för annars röra jag inte pÄ mig.

Men hÀromdagen var  det pisvÀder sÄ jag bestÀmde mig för gÄ till gymmet. Enbart för att gÄ pÄ löpbandet, mÄste röra mig. SÄ det gjorde jag. 

Jag gick enbart pÄ löpbandet, gick, gick, gick, men hade en envis motgÄng, en uppförsbacke och nerförs. Allt för det inte skulle bli sÄ trÄkigt. Men det var kul, kul att ta pÄ sig trÀningsklÀderna (dock Àr typ allt för stort)  men man var ju extra snygg, hihi.

Men sÄ klart tar jag ut mig för mycket sÄ nÀr jag kommer hem, blev jag sjukt dÄlig och kunde inte Àta eller dricka. Jag duschade enbart sen blev det soffan resten av den kvÀllen.

Men koppen fick jobba, Àven fast jag gick Ä blev jag sjukt svettig 

Jag fÄr inte börja trÀna fören kroppen stannat bÄde i vikt och att min kost/mat blivit bÀttre, jag kan fortfarande inte Àta sÄ mycket, kommer aldrig kunna det. Men ska Àta 6ggr pÄ dag. Jag ska vara glad om jag ens fÄr i mig 2 portioner mat eller 8000kalorier/dygn. Men det kommer bli bÀttre, jag mÄste bara hÄlla ut. Det Àr tidsfrÄga, kroppen behöver ÄterhÀmta sig, det tar tid. 

 

 

DÀrför fÄr jag inte trÀna, dÄ belastar jag den Ànnu mer. Den Àr nog stressad som en dÀr.

// Elly

Kommentera hÀr: