🌾 Ensam kvĂ€ll!

 
 
 

Det Àr rÀtt skönt att vara hemma helt sjÀlv! Jag kanske borde sattas pÄ ett singel liv?

Ingen som vÀcker mig, ingen att köpa mat till, gnÀlla pÄ för dem stökar ner, ingen att stÀda efter, ingen att tjata pÄ osv. Detta fÄr jag nog spinna vidare pÄ.

IgÄr blev det en SEN promenad/jogging. Jag ville testa jogga lite sÄ drog pÄ mig trÀningsklÀder för gÄ/jogga en runda. Bara en kort pÄ knappt 4km. Det kÀndes OK men samtidigt pÄminde det mig att vÀgan tbx till min form Àr lÄngt borta, nog om det!

Efter rundan blev det dusch sÄhÀr 23.50, hah, undrade vad grannarna tÀnkte? 

Lite mat, och en film, sen somnade jag gÄtt i min stora, stora sÀng! 

Dagen bjuder enbart pÄ jobb, kvÀllsjobb, kl 13-21. BlÀ! Men det funkar det med. Imorgon Àr det bredvidgÄng pÄ mitt andra jobb, spÀnnande!

 

// Elly

Kommentera hÀr: