🌾 Ledig lĂ€nge!

Godmorgon bloggen sÀger jag!

Jag har verkligen varit dĂ„lig pĂ„ blogga den senast tiden, ber om förlĂ„telse för detta. Men shit jag har haft mycket att göra
 typ inget! Men Ă€ndĂ„ var det svĂ„rt att blogga.

 

Just nu sitter jag och försöker fixa mina tentor som ska vara inlÀmnad slutet av mÄnaden. Shit, lÀngtar redan nÀr detta Àr över. För fyfan, detta Àr sjukt trÄkigt! Men visst lÀrorikt!

För er som glömt vad jag lÀser Àr det, Juridik introduktions kursen enbart. Med andra ord inte hela Juridik kursen! Tack och lov för det.

 

Ska söka nÄgot annat till höst, kanske ny nÀtt kurs eller gÄ tbx Folkhögskolan. Nja, jag vet inte.

 

 

Har varit ledig en vecka nu frĂ„n jobbet, mitt schema har sett ut sĂ„. Jag ska inte börja jobba fören pĂ„ Onsdag morgon, sĂ„ Ă€r ledig rĂ€tt lĂ€nge till. Vilket Ă€r skönt! Men samtidigt, pengar


 

Pengar styr sÄ mycket i ens liv, tyvÀrr.

 

Ska försöka som sagt fixa klart tentorna iallafall ena, sen gymmet.

 

 

// Elly

Kommentera hÀr: